Vračila in reklamacije

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@ocka-nakupuje.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.  Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik razen če potrošnik izrecno zahteva drugo obliko plačila in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 7 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

BREZPLAČNO VRAČILO NE VELJA V PRIMERU NEPREVZEMA ALI POIZKUSA NEPREVZEMA PAKETA (poizkus neprevzema se smatra v kolikor je stranka obveščena s strani dostavne službe ali nas, da se zmenimo za ponovno dostavo) !

 

Vračila niso možna za Personalizirane izdelke!

Neprevzete in zavrnjene pošiljke

V naši spletni trgovini kot enega izmed načinov plačila omogočamo tudi plačilo po povzetju, torej kupec paket plača naši dostavni službi šele, ko ga le-ta pripelje do kupca. Plačilo po povzetju pa ne pomeni dodatnega časa za razmislek ali bi naročene izdelke kupili, temveč se smatra kot veljavno sklenjena pogodba na daljavo, ki kupca zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. Z neprevzemom ali neupravičeno zavrnitvijo paketa pa našemu podjetju povzročite tudi finančno škodo.

Vsak neprevzem ali neupravičena zavrnitev paketa za nas pomeni:

  • porabljen čas za obdelavo naročila,
  • porabljen čas za pripravo vašega paketa,
  • porabljen material za pakiranje (polnilo, embalaža, lepilni trak, itd.),
  • strošek dostavne službe pošiljanja paketa,
  • strošek vračanja neprevzetega paketa,
  • sprejem in razpakiranje zavrnjenega paketa,
  • stornacija računa in preklic obstoječega naročila,
  • itd.

Stroški ki vas bremenijo v primeru neprevzema pošiljke

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino.

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na prevzemni lokaciji (2 poskusa dostave, 10 dni na prevzemnem mestu, porabljen čas za vračanje paketa) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. Enaki pogoji veljajo za pošiljke, ki so s strani prejemnika neupravičeno zavrnjene.

Stroški neprevzema znašajo 5-10 €+ ddv, odvisno od teže in velikosti pošiljke ter porabljene embalaže.

Garancija

GARANCIJA velja 30 dni od prejetja izdelka. V tem času, ga lahko normalno uporabljate in preizkušate, če vam izdelek do izteka garancije ne bo všeč, pa nam pišite na naš email naslov info@ocka-nakupuje.si in uredili bomo BREZPLAČNO vračilo.
Pogoji za vračilo so:
– izdelek naj bo vrnjen v originalni embalaži
– vsebina mora biti popolna (vse kocke, elementi, navodila…)

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. 

Izdelek ima stvarno napako, če nima:

  1. lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  2. lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  1. odpravi napako na blagu ali
  2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  3. blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  4. vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da ste prejeli poškodovan paket, ga poslikajte in se nemudoma obrnite na nas. Sporočili vam bomo nadaljna navodila.