POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Očka nakupuje (ocka-nakupuje.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Z uporabo te spletne strani se obiskovalec (kupec) strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec, ki bo vnesel kakršnekoli podatke, je dolžan vnašati samo točne in resnične podatke, informacije, gradiva, itd.. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja spletna trgovina Očka nakupuje, Blaž Klemen s.p..

 

S spletno trgovino www.ocka-nakupuje.si  (v nadaljevanju “spletna trgovina”) upravlja podjetje Blaž Klemen s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  11. seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju. Ob izbiri opcije Po povzetju, dostavljalcu GLS poravnate kupnino. Znesku naročila se doda 0,99€. Ta opcija ne velja na izdelke v kategorijah:

  1. Pred-Naročila
  2. Personalizirane Odeje

 

Nakazilo na TRR račun Blaž Klemen s.p. (SI56 6100 0002 5719 121). Podatke za plačilo, boste prejeli na vaš e-mail naslov, katerega vnesete ob naročilu. Pri plačilu kot referenco uporabite številko naročila (SI00 + št. naročila). Predračun mora biti poravnan v roku 5 delovnih dni (blago bo poslano takoj, ko bo plačilo prispelo na naš račun), v nasprotnem primeru se naročilo šteje za preklicano

 

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

Podatki o podjetju

Ime podjetja: Blaž Klemen s.p.
Naslov podjetja: Snovik 8, 1219 Laze v Tuhinju
Transakcijski račun: SI56 6100 0002 5719 121
Spletna stran: www.ocka-nakupuje.si
E-mail naslov:  info@ocka-nakupuje.si
Davčna številka: SI94870276
Matična številka: 8849161000
Zavezanec za DDV: DA

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 13.04.2021

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Blaž Klemen s.p. kupcu omogočilo odstop od nakupa. Vplačana sredstva po bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!

Dostava

Dostavo pošiljk izvaja GLS, vendar si www.ocka-nakupuje.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Cena dostave znaša 3,90 € Predviden čas dostave za izdelke na zalogi je od 1-3 delovnih dni. Predviden čas dostave za izdelke brez zaloge je 10-14 dni. Naročila sprejeta do 11h dopoldne običajno odpošljemo še isti dan.

Cene, navedene na spletni strani www.ocka-nakupuje.si ne vključujejo poštnine, pri nakupu nad 40 je poštnina brezplačna. Poštnina se vedno zaračuna le pri Personaliziranih Izdelkih! V kolikor vsi naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Uporabnik/kupec ima možnost, da plača kupnino ob prevzemu pošiljke. Vkolikor kupca ob obisku dostavljavca ni doma, se z njim dogovorite za nov termin dostave.

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

Kupec izbere vrsto, obliko izdelka ter količino. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi naročilo. Po potrditvi nakupa uporabnik prejme potrditveno sporočilo na e-mail račun, ki ga je navedel ob registraciji ali naročilu. Naročene izdelke ponudnik pošilja z dostavno službo GLS kot odkupno pošiljko.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@ocka-nakupuje.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.  Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik razen če potrošnik izrecno zahteva drugo obliko plačila in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 7 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

BREZPLAČNO VRAČILO NE VELJA V PRIMERU NEPREVZEMA ALI POIZKUSA NEPREVZEMA PAKETA (poizkus neprevzema se smatra v kolikor je stranka obveščena s strani dostavne službe ali nas, da se zmenimo za ponovno dostavo) !

 

Vračila niso možna za Personalizirane izdelke!

Neprevzete in zavrnjene pošiljke

V naši spletni trgovini kot enega izmed načinov plačila omogočamo tudi plačilo po povzetju, torej kupec paket plača naši dostavni službi šele, ko ga le-ta pripelje do kupca. Plačilo po povzetju pa ne pomeni dodatnega časa za razmislek ali bi naročene izdelke kupili, temveč se smatra kot veljavno sklenjena pogodba na daljavo, ki kupca zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. Z neprevzemom ali neupravičeno zavrnitvijo paketa pa našemu podjetju povzročite tudi finančno škodo.

Vsak neprevzem ali neupravičena zavrnitev paketa za nas pomeni:

  • porabljen čas za obdelavo naročila,
  • porabljen čas za pripravo vašega paketa,
  • porabljen material za pakiranje (polnilo, embalaža, lepilni trak, itd.),
  • strošek dostavne službe pošiljanja paketa,
  • strošek vračanja neprevzetega paketa,
  • sprejem in razpakiranje zavrnjenega paketa,
  • stornacija računa in preklic obstoječega naročila,
  • itd.

Stroški ki vas bremenijo v primeru neprevzema pošiljke

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino.

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na prevzemni lokaciji (2 poskusa dostave, 10 dni na prevzemnem mestu, porabljen čas za vračanje paketa) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. Enaki pogoji veljajo za pošiljke, ki so s strani prejemnika neupravičeno zavrnjene.

Stroški neprevzema znašajo 5-10 €+ ddv, odvisno od teže in velikosti pošiljke ter porabljene embalaže.

Garancija

GARANCIJA velja 30 dni od prejetja izdelka. V tem času, ga lahko normalno uporabljate in preizkušate, če vam izdelek do izteka garancije ne bo všeč, pa nam pišite na naš email naslov info@ocka-nakupuje.si in uredili bomo BREZPLAČNO vračilo.
Pogoji za vračilo so:
– izdelek naj bo vrnjen v originalni embalaži
– vsebina mora biti popolna (vse kocke, elementi, navodila…)

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. 

Izdelek ima stvarno napako, če nima:

  1. lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  2. lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  1. odpravi napako na blagu ali
  2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  3. blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  4. vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da ste prejeli poškodovan paket, ga poslikajte in se nemudoma obrnite na nas. Sporočili vam bomo nadaljna navodila.

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi  je dobavni rok 1-3 delovne dni po prejemu naročila. V primeru plačila na TRR začne dobavni rok teči prvi delovni dan po prejemu potrdila o plačilu. Vkolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani:www.obozujem-nakup.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Spletna trgovina www.ocka-nakupuje.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  1. Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  2. Pošiljatelj ocka-nakupuje.si  bo jasno razviden.
  3. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  4. Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  5. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila ocka-nakupuje.si bodo jasno razvidna in ločena od nagradnih iger.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ocka-nakupuje.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori  rešujejo izvensodensko.

Lastninska pravica

Ponudnik (Blaž Klemen s.p.) si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR. 

 

Prav tako si ponudnik (Blaž Klemen s.p.) pridržuje pravico, da zavrne naročnikovo naročilo in naročila ne dostavi. To velja zlasti v naslednjih primerih:

  • če obstaja sum zlorabe pravic s strani kupca,
  • če obstaja sum, da je kupec lažno predstavil podatke, potrebne za sklenitev pogodbe, zlasti če ponudnik ugotovi, da je kupec napačno predstavil njegove osebne podatke,
  • če gre za kupca, ki je že prej zlorabil svoje pravice, še posebej, če je zavrnil prevzem dostave izdelka
  • in v drugih primerih, ko ponudnik oceni, da bi s sprejetjem naročila s strani kupca, bila ponudniku povzročena škoda.
vklopi razum
Košarica